جوک های جدید روز (9)
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تبلیغات
.



جوک های جدید روز (9)
نوشته شده در دو شنبه 16 شهريور 1394
بازدید : 881
نویسنده : رضا

 پسر خاله م سال دیگه میره کلاس اول دبستان، اومده بود خونمون بهم گفت دایی یعنی من دکترم بیا معاینه ات کنم. از فشار خون و ضربان قلب و نبض بگیر، تا چربی و قند خون سوال می پرسید ازم. اونوقت تمام اطلاعات پزشکی من بعد از ربع قرن زندگی توی آمپول و اون چوب بستنی که می کردن تو حلقم خلاصه میشه.

°•°•°•°•°•°•°•° جوک های طنز و خنده دار °•°•°•°•°•°•°•°

فقط یه مرد ایرانیه که بعد از چپ کردن ماشین
و قطع چند تا درخت و تیر چراغ برق
و کندن چندین متر گاردریل
با اعتماد به نفس از ماشین پیاده میشه و میگه :
جمع نکرررررده بودم مرده بودیماا !!

°•°•°•°•°•°•°•° جوک های طنز و خنده دار °•°•°•°•°•°•°•°

من که میدونم چه دسته گلی به آب دادی،
میخوام از زبون خودت بشنوم !
قدیمی ترین تاکتیک اعتراف گیری مادرا از بچه ها در طول تاریخ

°•°•°•°•°•°•°•° جوک های طنز و خنده دار °•°•°•°•°•°•°•°

خدايا يك عدد پسر با شخصيت...خوش تيپ ....و مهم تر از همه قد بلند دز مسير زندگي من قرار بده...
.
.
.
.
.خدا شاهده به خاطر خودم نميگم...به خاطر بچم ميگم كه قد بلند بشه...
شما ها سراغ ندارين؟؟؟!!

°•°•°•°•°•°•°•° جوک های طنز و خنده دار °•°•°•°•°•°•°•°

در خونه رو میزدن!
دختر داییم ۵ سالشه!
جواب داد : کیه!؟
زن همسایه مون پشت در به شوخی گفت: منم منم مادرتون!
من رفتم در رو باز کردم, بنده خدا میخواس سکته کنه!
گفت : ببخشید مادرتون هستن؟ گفتم : نع ، فقط من و حبه انگور هستیم!

°•°•°•°•°•°•°•° جوک های طنز و خنده دار °•°•°•°•°•°•°•°

پسر عموم ۸ سالشه اومده میگه میدونستی اگر همه ی یخ های قطب جنوب آب بشن سطح آب اقیانوس ها هفتاد متر اضافه میشه و اینجوری یک چهارم خشکی های کره زمین زیر آب میره؟
من :|
از شما چه پنهون من آخرین چیزی که همین اواخر فهمیده بودم این بود که گوزن ها شوهر آهوها نیستن و کلی هم سرش ضربه روحی خوردم.

°•°•°•°•°•°•°•° جوک های طنز و خنده دار °•°•°•°•°•°•°•°

 

 

سلامتی مرد زندگیم آقامونو میگم:
وقتی من صداش میکنم نمیگه ها یا بله،
داد میزنه میگه بگو خانووومم جووونم عشقم
وقتی باهاش قهر میکنم اون قهر نمیکنه،
میاد لپمو میکشه میگه حق بامنه ها نیم وجبی اما آشتی نفسمممم عمررررمممم!!!
.
.
.
یه صلوات ختم کنید تا بقیه خوابم رو براتون بگم

°•°•°•°•°•°•°•° جوک های طنز و خنده دار °•°•°•°•°•°•°•°

جدیدا وقتی با دوستام میرم بیرون
احساس میکنم رفتیم ماموریت عکاسی برای خبرگزاری اینستاگرام و لاین!

°•°•°•°•°•°•°•° جوک های طنز و خنده دار °•°•°•°•°•°•°•°

تو فرودگاه بودم دیدم یه پسر بچه معصوم داره واکس میفروشه
دلم سوخت گفتم برم ازش بخرم
رفتم پیشش گفتم
آقا پسر چنده؟
گفت ٧٠٠،٠٠٠ تومن
گفتم مگه این واکس ها رو از چی ساختن؟
یه لبخندی زد و گفت: مرده شور اون قیافت ببرن اینا خاویاره واکس نیست!

 

منبع: بیتونه



:: برچسب‌ها: جوک های جدید روز (9) , مطالب طنز و خنده دار , مطالب جالب و خنده دار , مطالب طنز , طنز روز , طنز نوشته های خنده دار , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: